SCOTT FOIL jako rower jest marką samą w sobie. Jego pierwsza generacja była zarazem pierwszym rowerem aerodynamicznym przeznaczonym do regularnego ścigania.

RAMA

Szkielet FOILa 20 zbudowano z włókien HMF stanowiących doskonałą bazę dla wydajnego i wytrzymałego roweru szosowego. Sam projekt ramy to 200 mat z włókna węglowego układanych kierunkowo w odpowiednich punktach, tak by zapewnić ramie maksymalną sztywność i minimalną masę roweru dodając do tego niespotykany w innych rowerach tego typu komfort kolarza. Nad bazą roweru pracowano kilka lat dopieszczając detale i aerodynamikę. Setki godzin w tunelu aerodynamicznym i projektowania na cyfrowych modelach fizycznych dało w efekcie najlżejszy set aerodynamicznej ramy i widelca na rynku doceniany jednocześnie przez prasę branżową za minimalne opory powietrza, najwyższy na rynku stosunek wagi do sztywności, komfort i prostotę w obsłudze. Wystarczy spojżeć na dopieszczenie detali na ramie i zastosowane komponenty. Potężna mufa osi suportu i rozbudowana główka ramy o wydłużonym przekroju, odpowiadają za sztywność, natomiast górne widełki tylnego trójkąta, rura podsiodłowa i górna rura przedniego trójkąta ramy, są elementami decydującymi o komforcie kolarza. Rozpraszają wibrację przenoszone z podłoża i pracują pod rowerzystą minimalizując zmęczenie. Hamulec tylny powędrował za mufę suportową i działa w systemie Dual Pivot, takie rozwiązanie ma na celu zmniejszenie zawirowań powietrza opływających rower za rurą podsiodłową i zwiekszenie komfortu. Niektórzy mogą mieć wątpliwości co do jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych i czystości okładzin hamulca(sami takie mieliśmy), sprawdziliśmy, hamulec zamontowany w tym miejscu pozostaje czystszy i skuteczniejszy niż zacisk zamontowany klasycznie. Hamulec przedni zamontowano w standardowym miejscu również w systemie Dual Pivot, niecodzienny zabieg w dobie ukrytych zintegrowanych hamulców. Inżynierowie SCOTT w oparciu o badania w tunelu aerodynamicznym uznali, że zacisk zamontowany klasycznie nie wpływa na opory powietrza, za to znacznie ułatwia obsługę roweru i minimalizuje koszty przy ewentualnych modyfikacjach dokonywanych przez właściciela.

KOMPONENTY

Znajdziemy tu aerodynamiczną sztycę z włókna węglowego o profilu FO1, minimalizującym opory powietrza i masę roweru, do tego wyposażoną w system SDS - specjalna konstrukcja elastycznego karbonu, sztyca pracuje pod ciężarem kolarza i rozprasza wibracje. Mostek dopełniający aerodynamikę, z szerokim zakresem regulacji wysokosci i zestawem specjalnych podkładek umożliwiających pełną personalizację. Koła SYNCROS RR 2.0 zbudowane ze sprawdzonych komponentów DTSWISS są trwałym i niezawodnym zestawem. Do tego kierownica Creston oraz nowa owijka Syncros, powprawiająca chwyt i zwiekszająca komfort.

OSPRZĘT

Tu można powiedzieć tylko jedno - NOWA ULTEGRA, kompletna, homogeniczna, lekka i precyzyjna. Znakomicie wyglądająca(na żywo prezentuje się znacznie lepiej niż na zdjęciach prasowyych). I tyle wystarczy Ultegra to po prostu DURA ACE w bardziej przystępnej cenowo wersji, zapewnia tą sama precyzję dzialania, niezawodność i ergonomię.

SPECYFIKACJA
GALERIA SCOTT FOIL 20 - 2018      

ZNAJDZIESZ

NAS NA:

Corrado s.c. ul. Sukienna 9,
15-881 Białystok
Tel.: +48 85 742-46-58
Fax: +48 85 742-46-58


NA MAPIE Google

Sklep rowerowy

sklep3_01.jpg

rew narc

BIKE MTB29 ib02

CORRADO s.c. sklep-serwis rowerowo-narciarski